این تصویر مربوط به ۱۶ سال پیش است زمانی که سید حسین حسینی دروازه بان استقلال در مدرسه فوتبال داریوش یزدانی حضور داشت.
به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از خبر ورزشی، حسینی که پس از چند سال نیمکت نشینی در استقلال حالا گلر شماره یک آبی پوشان است این تصویر را در صفحه رسمی خود منتشر کرده است.
حسینی این فصل و در روزهای پایانی دوران حضور منصوریان شماره یک استقلال شده بود و از زمان حضور شفر نیز در تمام بازی ها دروازه بان اصلی استقلال بوده است.

انتهای پیام
برچسب :سید حسین حسینی