ویدئو: اوج عصبانیت حسینی با از دست دادن دربی

شفقنا ورزشی – ویدئوی واکنش سید حسین حسینی پس از گرفتن کارت سوم را می بینید

سنگربان استقلال تصمیم داور را سخت گیرانه دانست و تاکید کرد که حیدری را نخواهد بخشید.

به گزارش شفقنا ورزشی، در ادامه هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر استقلال به مصاف فولاد خوزستان رفته است.

با وجود آنکه آبی پوشان در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشته اند اما کارت زردی که حسینی گرفت کام هواداران این تیم را تلخ کرد.

حسینی با این کارت زردی که دریافت کرد جدال حساس برابر پرسپولیس را از دست داد. او حسابی از داور بازی ناراحت است.

حسینی گفت: تصمیم داور در آن صحنه بسیار سخت‌گیرانه بود. تیم‌مان از حریف جلوتر بود و نیاز نداشتیم که وقت تلف کنم. فکر می‌کنم بیشتر از هشت ثانیه نشد. داور را حلال نمی‌کنم.

حسینی در پایان بازی به شدت غمگین بود و گریست

انتهای پیام

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو