اتفاق جنجالی در روز فوق العاده استقلالی ها (عکس)

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از دریافت کارت زرد از داور مسابقه با بازیکن خودی درگیر شد.

به گزارش خبر ورزشی، دیدار فولاد خوزستان و استقلال که با برتری ۴ بر یک آبی‌پوشان تهرانی پایان یافت، حواشی زیادی در اواخر بازی به دنبال داشت که مرکز این حواشی دروازه‌بان جوان استقلال بود.

سیدحسین حسینی که به دلیل اتلاف وقت از داور مسابقه کارت زرد گرفت و دربی را از دست داد، پس از این اتفاق با فرشید باقری درگیر شد. گویا حسینی از باقری خواسته بود که ضربه آزاد را بزند که امتناع او از این کار باعث تلف شدن وقت شد تا داور مجاب به نشان دادن کارت زرد به دروازه‌بان استقلال شود.

در اواخر بازی یک جیمی جامپ که از هواداران منتسب به تیم استقلال بود وارد زمین شد تا بازی برای لحظاتی متوقف شود. حسینی نیز برای اینکه مانع از برخورد فیزیکی مأموران با این جیمی جامپ شود، از او محافظت کرد.

پس از سوت پایان بازی، سیدحسین حسینی به دلیل از دست دادن دربی حسابی اشک می‌ریخت که هم تیمی‌های او برای دلداری دادن به این دروازه‌بان جوان به سمت او رفتند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو