شفقناورزشی – پس از بازی در برابر الهلال، مظرح شد که دروازه بان دربی سید مهدی رحمتی است که البته با کارت زرد سید حسین حسینی در برابر فولاد، این احتمال به قطعیت رسید.
در این حال حالا سید مهدی رحمتی دچار مصدومیت زانو است و با توجه به استراحت سید حسین حسینی در بازی برابر پرسپولیس، به نظر می رسد بازی در برابر العین، این سید حسین حسینی است که در دروازه می ایستند و رحمتی باید از روی نیمکت نظاره گر بازی تیمش باشد. شاید اگر حسینی در بازی دربی بازی می کرد در برابر العین رحمتی به دروازه باز می گشت.
البته شفر بعضی وقت ها سورپرایزهای خودش را دارد ولی معمولا تصمیم اول شفر حسینی است مگر این که اتفاق دیگری روی دهد و دیگر مشخص شده است که احتمال بازی حسینی بیشتر از رحمتی است.