شفقنا ورزشی – سید حسین حسینی دروازه بان استقلال در پیامی که محتوای عجیبی دارد نسبت به برخوردهای اعتراضی به خودش از سوی برخی طرفداران پس از دریافت گل به شدت واکنش نشان داد.
به گزارش شفقنا ورزشی او در این پیام اینستاگرامی، ضمن گلایه شدید از برخی طرفداران، اعلام کرد که طاقتش طاق شده و روح و روانش به هم ریخته است. او ضمن تشکر از شفر پیامش را با کلمه مبهم خداحافظ تمام کرد که می تواند شبهه برانگیز باشد.
متن پیام سید حسین حسینی به این شرح است:
روح و روان من داغون شده توی این ۱ سال همش با فشار و استرس درون دروازه می ایستم کاری با من کردن که هر بازی استرس گل خوردن دارم یه ۱٪ ارامش ندارم… خیلی از رسانه ها بخاطر نزدیکی جام جهانی و اینکه من و از تیم ملی دور کنن دست به هر کاری میزنن…(نگذارید اسمتون رو فاش کنم) من یه جوونم که عاشق استقلالم مگه هیچوقت نباید گل بخورم؟؟؟؟؟؟؟مگه دروازبان های دیگه لیگ گل نمی خورن رکورد و کلین شیت برا خودتون تو این مدت عصبانی و افسرده شدم دیگه نمیتونم هم با هوادارای رقیب بجنگم هم بعضی از هوادارای خودی انقدرم سیاست ندارم که بخوام با ریا و دورویی کار خودمو پیش ببرم…
اقای شفر دست شما رو می بوسم که از روز اول حامی من بودی
خدافظ
اشکان نامداری: حسینی تصمیم مقطعی گرفته است
اشکان نامداری گفت سید حسین حسینی به دلیل گل خوردن دچار فشار عصبی شده و احساس می کند به عقب برگشته است.
به گزارش شفقنا ورزشی اشکان نامداری در گفتوگو با خبرنگار ورزشی تسنیم درباره پست عجیب سید حسن حسینی در صفحه شخصیاش پس از پایان بازی مقابل پیکان و اینکه از استقلال خداحافظی کرده اظهار داشت: برخی از دروازهبانها در مقطعی تصمیماتی میگیرند که به خاطر ناراحتیشان از گل خوردن است. حسینی چطور میتواند خداحافظی کند، وقتی ۴ ، ۵ بازی دیگر در پیش داریم؟ حسینی از گل خوردن ناراحت میشود و به او گفتهایم که همه دروازهبانها گل میخورند.
وی افزود: حسینی تصمیم مقطعی گرفته و همانطور که گفتم، به خاطر گلهایی که امروز خورد، ناراحت بود. در رختکن به او گفتم فدای سرت و دیگر به این موضوع فکر نکن. خوب است که توقع انسان از خود بالا باشد، اما آنقدر هم خوب نیست که با یک اتفاق اینگونه ناراحت شود. دروازهبانهای تیم ملی هم گل میخورند. حسینی کمی حساس شده و چون دوران گل نخوردن را گذرانده فکر میکند با گل خوردن به عقب بازگشته است. در رختکن به او گفتم دیگر به امروز فکر نکن و اگر توانستی حتی بیرون برو و کمی در هوای آزاد دور بزن، اما به یکباره دیدم که چنین پستی گذاشته و تعجب کردم.
مربی دروازهبانهای استقلال خاطرنشان کرد: هیچ فشار روانی روی حسینی نیست، خاصیت شفر این است که به بازیکن فشار نمیآورد و اگر هم ببینید بازیکنی تحت فشار است با مدیریت او را از فشار خارج میکند. رابطه دروازهبانهای استقلال با هم خوب است و همانطور که گفتم حسینی بابت هر گلی که میخورد خیلی زود ناراحت میشود.