خبر بد برای استقلال؛ حسینی خانه نشین شد

 

سنگربان آبی پوشان پایتخت در همین آغاز لیگ با بدشانسی مواجه شد و سه هفته نیمکت نشین خواهد شد.

به گزارش شفقنا ورزشی، سید حسین حسینی در تمرین روز گذشته استقلال با مصدومیت مواجه شد.

مچ دست حسینی روی شوت یکی از بازیکنان استقلال ضربه دید و ام آر ای نشان داد که آسیب دیدگی این بازیکن جدی است.

حسینی سه هفته دور از میادین خواهد بود و نمی تواند آبی پوشان را همراهی کند و این می تواند جایگاه او را به خطر اندازد.

استقلال در هفته نخست رقابت های لیگ برتر به مصاف پیکان می رود.

انتهای پیام

 

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو