صحبت های سه نفره شفر، حسینی و رحمتی

شفقنا ورزشی _دو دروازه بان استقلال در جلسه ای با سرمربی استقلال شرکت کردند.

به گزارش شفقنا ورزشی ، با نزدیک شدن به بازی حساس استقلال و سپاهان، دوباره انتخاب دروازه بان اول آبی های تهرانی یکی از جذابیت های ترکیب این تیم شده است.

شفر در آخرین دیدار استقلال برابر سایپا به حسینی اعتماد کرد تا رحمتی اولین نیمکت نشینی فصل را تجربه کند. اتفاقی که موقتا آرامش را به نیمکت و رختکن استقلال برگرداند و حمایت رحمتی از تصمیم شفر باعث شد تا آبی های روزهای بی حاشیه ای را سپری کنند.

ورزش سه نوشت: شفر در فاصله دو روز تا دیدار با سپاهان و بعد از جلسه فنی، دو دروازه بان استقلال را در جریان تمرین فراخواند تا دقایقی با آنها گفت و گو کند. پیش بینی صحبت های شفر البته کار خیلی سختی نیست و سرمربی استقلال درباره اهمیت دیدار با سپاهان و واکنش مورد انتظار خود از دروازه بان نیمکت نشین احتمالا با این دو صحبت کرده تا با خیالی آسوده از دروازه خود برای این دیدار حساس آماده شود.

به کانال ورزشی شفقنا بپیوندید

@varzeshishafaqna(اینجا)

انتهای پیام

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو