شفقنا ورزشی – بی تردید برنده دوئل جدید حسینی – رحمتی، سید مهدی رحمتی بوده است.
به گزارش شفقنا ورزشی، سید حسین حسینی که به لطف دفاع منسجم استقلال در فصل گذشته درخشیده بود، در انتهای فصل و ایتدای فصل جدید نیمگت نشین رحمتی بود.
رحمتی که از با ثبات ترین بازیکنان فوتبال ایران در ۱۵ سال اخیر دانسته می شود و در اکثر موارد در فرم ایده آل خود بوده است، در باگشت به قفس توری استقلال عملکرد تحسین برانگیزی داشت و در ۹ بازی ۶ کلین شیت کرد. روند بازی رحمتی به گونه ای بود که سید حسین حسینی دیگر جایی برای خود در دروازه استقلال حداقل در نیم فصل نمی دید. از سوی دیگر درخشش بیرانوند در تیم ملی و اعتماد کی روش به عابدزاده به عنوان دروازه بان ذخیره هم امید او به کسب دروازه تیم ملی را به حداقل رساند. حسینی ناگهان خروش کرد و استقلال را برای چندمین بار اسیر حاشیه های خودش کرد. استقلال دوبازی حساس برابر سپاهان و سایپا را با حضور او در دروازه واگذار کرد و سرتاپا در بحران فرو رفت.
اما در سوی دیگر سید مهدی رحمتی آرام روی نیمکت نشست و هیچ نگفت و درحالی که در بازی سایپا همه جای او را خالی می دیدند در بهت کامل نظاره گر بود که چگونه تیمش بازی را به دروازه بان جوان سایپا واگذار کرد.
حالا همه فهمیده اند که استقلال جای بازیکنانی است که از پختگی لازم برخوردار باشندو صرفا چند واکنش و یک نیم فصل درخشیدن برای دوام در این تیم کافی نیست. حسینی تا رحمتی بشود سالها فاصله است و باید صبوری و استقامت و تلاش و اخلاق حرفه ای را جایگزین کند. حسینی دروازه بان خوبی است اما او باید بداند دروازه استقلال جای امثال حجازی و عابدزاده و طباطبایی و طالبلو و رحمتی بوده است و تا رسیدن به آنها راه بسیار است. او اگر بر هیجانات خود غلبه نکند هم خودش و هم تیم استقلال را دچار شدیدترین آسیب ها می کند کما اینکه همین حالا استقلال با حاشیه ی جدید حسینی یک جام حذفی و یک بازی حیثیتی با سپاهان را واگذار کرده و این بسیار بزرگتر از اندازه های حسینی است. علاوه حسینی دوئل جدید را هم به رحمتی باخته است و همه رحمتی را برنده چالش جدید می دانند. چالشی که حسینی به دست خود ایجاد کرد.