خادم نباید می رفت!

شفقنا ورزشی_نایب رئیس پیشین فدراسیون کشتی گفت: بهتر بود رسول خادم در فدراسیون می‌ماند، اما از مشاوره دیگران هم استفاده می‌کرد تا اشتباهات برطرف شوند.

به گزارش شفقنا ورزشی، علیرضا حیدری درباره استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی اظهار داشت: نظر من این است که خادم نباید می‌رفت.۶-۷ سال کشتی دست او بوده و باید تا المپیک ۲۰۲۰ می‌ماند و کار می‌کرد.
وی ادامه داد: بهتر بود خادم می‌ماند و حرف‌ها را می‌شنید. انجام اصلاحات را بهتر از رفتن خادم می‌دانستم. سال‌ها زحمت کشیده بود و اگر می‌ماند و از مشاوره برخی افراد استفاده می‌کرد کار بهتر پیش می‌رفت. نه اینکه نفراتی که اطرافش هستند خوب نیستند، اما عده‌ای هم که بیرون هستند حرف‌های درستی می‌گویند.
دارنده ۶ مدال کشتی جهان و المپیک در مورد نتایج کشتی در مسابقات جهانی بوداپست تاکید کرد: حتما اشتباهاتی بوده که به این شکل نتیجه گرفتیم. حتما درست کار نکردیم که نتیجه نگرفتیم. وقتی که تمام عوامل درست سر جایشان باشند طبیعتا نتیجه هم می‌گیریم، اما وقتی این قطعات در جای خود قرار نگرفته باشند اتفاق خوبی هم نمی‌افتد.
تسنیم افزود: حیدری در مورد آینده کشتی گفت: بعید می‌دانم رسول خادم دیگر قصد برگشتن داشته باشد. کشتی آدم ارزشمندی را از دست داد. هر فردی که بیاید وزارت ورزش باید حمایت کند، چون بدون حمایت نمی‌شود کار کرد. اگر به کشتی رسیدگی نشود، هر کسی هم بیاید کار پیش نمی‌رود.

به کانال ورزشی شفقنا بپیوندید

@varzeshishafaqna(اینجا)

انتهای پیام

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو