کجای بازی پرسپولیس- سپاهان جذاب بود؟!

شفقنا ورزشی – بازی پرسپولیس- سپاهان ۲۴۵ مجروح و یک کشته داد! بعد از بازی هم یکی از بازیکنان سپاهان گفت هواداران پرسپولیس به اصفهان نیایند، چون جان‌شان با خداست!

 از فحش‌های آنچنانی در ورزشگاه که بگذریم، می‌رسیم به هواداری که اوردوز کرد و خیلی راحت جانش را از دست داد. البته با این شرایطی که در ورزشگاه‌های سراسر کشور می‌بینیم قطعاً باز هم کشته و مجروح خواهیم داشت و این بنده‌خدایی که به دیار باقی شتافت آخرین نفر نخواهد بود.
بیرانوند را به خاطر سادگی‌اش و اینکه با زحمت و تلاش فراوان و لطف خدا بالا رفته دوست دارم، اما اینکه او آن حرف را به بازیکن حریف بزند و آن حرکات را انجام دهد اصلاً قشنگ نیست. بله سر بازی پرسپولیس و سپاهان همه عصبی بودند، از مربیان و بازیکنان دو تیم گرفته تا تماشاگران و بقیه، اما هنر یک ستاره این است که در سخت‌ترین شرایط خودش را کنترل کند وگرنه در شرایط عادی و مناسب که همه روی اعصاب خود کنترل دارند.
خبرورزشی نوشت: بازی پرسپولیس- سپاهان که هر طور حساب کنیم از بهترین‌های این فوتبال هستند بی‌نهایت زشت و زننده از آب درآمد. نمی‌دانم مزدک میرزایی کدام بازی را تماشا می‌کرد که می‌گفت بازی جذابی است. شاید جذابیت بازی به همان فحش‌ها و صندلی‌هایی بود که پرتاب شد. شاید شعار‌هایی که علیه قلعه‌نویی سر دادند و واکنش او جذاب بود، ولی در مستطیل سبز چیز خاصی ندیدیم، نه اثری از فوتبال بود و نه حتی ۴ تا حرکت انفرادی که دیدن داشته باشد.
وزیر ورزش گفته هزینه کلی تیم‌های لیگ برتری ۶۰۰ میلیارد تومان است! به نظر می‌رسد ایشان کلی تخفیف داده‌اند، چون فقط هزینه ۴، ۵ تیم بالای جدول چیزی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان می‌شود. وزیر البته گفته دولت هم این پول‌ها را نمی‌دهد! به هر حال گفته، شنونده باید عاقل باشد.
اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

تیم ملی ایران | مردی در خط مقدم!
روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد