شفقنا ورزشی_ اشکان دژاگه در بهترین زمان ممکن به روزهای خوبش برگشته است.
به گزارش شفقنا ورزشی، دژاگه که در تعطیلات لیگ به خاطر کرونا، به آلمان رفته بود، در بازگشت به ایران از آمادگی کامل دور بود اما هر چه لیگ به روزهای آخرش نزدیک شد، اشکان شرایط بهتری پیدا کرد.
او در بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل نفت مسجدسلیمان نمایشی اروپایی در ترکیب تیمش داشت تا تراکتور به لطف درخشش او فینالیست جام حذفی شود.
در نیمه اول فینال جام حذفی هم اشکان نقش مهمی در پیروزی پرگل تراکتور داشت. او جدا از آنکه گل دوم تیمش را به ثمر رساند پاس گل سوم را هم داد تا تراکتور با درخشش یکی از کلیدیترین مهرههایش، فقط ۴۵ دقیقه تا قهرمانی در جام حذفی فاصله داشته باشد.