مجیدی سرمربی تراکتورسازی می شود؟

شفقنا ورزشی_ مدیران تراکتورسازی نیمکت این تیم را به فرهاد مجیدی پیشنهاد داده اند.

به گزارش شفقنا ورزشی، فرهاد محیدی سرمربی سابق استقلال پس از کناره‌گیری از این تیم در دوبی به سر می‌برد، امروز(دوشنبه) تماسی را از سوی زنوزی دریافت کرد که مالک تراکتور به او پیشنهاد هدایت این تیم را داد. مجیدی نیز کار را به وکیل خود سپرد تا در صورت توافق‌های دوجانبه، این مربی برای فصل بعد هدایت تراکتور را برعهده داشته باشد.

پیش از این زنوزی، نتوانسته بود با علی دایی به توافق برسد و به نظر هم‌نمی‌رسد ساکت الهامی با وجود قهرمانی در جام حذفی، در تراکتور ماندگار باشد. به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی نیافتاد، باید مجیدی را سرمربی فصل بعد تراکتور دانست.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو