جلسه علی‌نژاد با دبیر و مدیرعامل باشگاه استقلال در وزارت ورزش/ دبیر: از ادامه تیم‌داری استقلال استقبال می‌کنیم

شفقنا ورزشی_ جلسه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با رئیس فدراسیون کشتی و مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار شد.

به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، جلسه سه جانبه‌ای با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شد.

موضوع این جلسه سازنده در مورد اختلافات پیش‌آمده بین باشگاه کشتی استقلال و برخی از کشتی‌گیران و مربیان این تیم حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد بود.

مددی در این نشست صمیمی گفت: ما مطیع قانون هستیم و هر رای را که کمیته انضباطی فدراسیون صادر کند، می‌پذیریم.

وی ادامه داد: اگر استقلال در لیگ حضور یافت به دو علت بود، اول کمک به تیم ملی و دوم کمک به فدراسیون کشتی بود و تصمیم داریم  سال آینده نیز در رقابت‌های لیگ حضور پیدا کنیم.

دبیر نیز در این جلسه اظهار داشت: در وهله اول از باشگاه استقلال بخصوص مددی و اسپانسری که حامی این تیم بود، به دلیل حضور در لیگ برتر قدردانی می‌کنم. قطعا کمیته انضباطی ما که متشکل از افراد حقوقدان و نمایندگان وزارت ورزش است حکمی عادلانه صادر می‌کنند تا خدای نکرده به کسی اجحاف نشود.

وی افزود: مجموعه فدراسیون علاقمند حضور باشگاه استقلال در کشتی است و از تیم‌داری این باشگاه در لیگ برتر سال آینده استقبال می‌کنیم.

علی‌نژاد نیز در این جلسه گفت: نیت استقلال برای حضور در لیگ کشتی کمک به تیم ملی بود و ما حضور این باشگاه  در رقابت‌های سال آینده  لیگ برتر کشتی را به فال نیک می‌گیریم.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو