جلسه کمیته انضباطی کشتی در مورد شکایت استقلال برگزار شد

شفقنا ورزشی_ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در خصوص شکایت باشگاه استقلال از تعدادی از مربیان و کادر فنی این تیم در لیگ برتر برگزار شد.

به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از فدراسیون کشتی، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در خصوص رسیدگی به شکایت باشگاه استقلال از تعدادی از کشتی‌گیران و مربیان تیم کشتی این باشگاه در محل فدراسیون کشتی تشکیل شد و بعد از دفاعیات کشتی‌گیران و مربی، مقرر شد تا تیم استقلال مدارک و مستندات خود را ظرف ۱۰ روز آینده به کمیته انضباطی ارائه دهد و پس از آن رأی مقتضی صادر خواهد شد.

باشگاه استقلال طی نامه‌ای به «علیرضا دبیر»  از هفت کشتی‌گیر و دو مربی این باشگاه به طور رسمی شکایت کرد. نادرحاج آقانیا، محمدرضا سرگو، سجاد غلامی، امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، عباس فروتن و علی موجرلو، هفت کشتی‌گیر تیم استقلال به همراه محمد طلایی مربی این تیم هستند که با شکایت این باشگاه به کسر ۳۵ درصد از مبلغ قراردادشان محکوم شده‌اند.

همچنین بهروز یاری یکی دیگر از اعضای کادر فنی تیم کشتی آزاد استقلال بنا بر اعلام این باشگاه به دلیل عدم حضور کامل در تمرینات، پاسخگو نبودن به کادر فنی، اختلال در نظم اردوی اول و تنبیه بدنی و زبانی کشتی‌گیران این تیم به جریمه ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد محکوم شده است.

بازار بزرگ ایران در دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور با نتیجه ۷ بر ۳ استقلال تهران را شکست داد و قهرمان شد.

در روز فینال لیگ برتر کشتی آزاد که ۲۷ آذرماه در خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» برگزار شد،  تیم کشتی استقلال در فینال برابر بازار بزرگ و در اعتراض به اتفاقات گذشته تنها اسامی ۶ کشتی‌گیر را اعلام کرده بود که این موضوع با برخورد شدید رییس فدراسیون همراه بود که بعد از آن و با وساطت وزیر ورزش، تیم استقلال با ترکیب کامل مقابل بازار بزرگ حاضر شد.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

واکنش جالب «سون» به مقایسه شدنش با رونالدو
هلند با ۱۱ ستاره سورینامی در جام جهانی!
آلوارز هیچ واکنشی به شایعات نشان نداده است
ترکیب احتمالی مکزیک و آفریقای جنوبی
من و وینیسیوس برزیل را قهرمان می‌کنیم
فرصت طلایی برای ایران در رنکینگ جهانی