حامد حدادی: پرچمداری افتخار بزرگی است، اما من درخواستی نداده‌ام

شفقنا ورزشی- ستاره بسکتبال کشورمان گفت: پرچمداری کاروان کشورمان در المپیک  افتخار بزرگی است، اما من درخواستی در این زمینه نداده‌ام.

به گزارش شفقنا ورزشی، این روزها بحث انتخاب پرچمدار کاروان ایران در المپیک توکیو داغ است و هر روز نام‌هایی برای این موضوع مطرح می‌شود. امروز بعد از انصراف شمشیربازان برخی اعلام کرده بودند که حدادی برای پرچمداری درخواست داده، اما این موضوع به اشتباه اعلام شده است.

حدادی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: قبلا صحبت‌هایی در مورد پرچمداری با من شده بود، اما اینکه از سوی من درخواستی داده شده باشد، درست نیست.

وی ادامه داد: پرچمداری کاروان ایران در المپیک برای هر ورزشکار افتخار بزرگی است و برای هرکسی که نصیبش شود، آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو