حامد حدادی به کرونا مبتلا شد!

شفقنا ورزشی – دبیر فدراسیون بسکتبال ایران، ابتلای حامد حدادی به ویروس کرونا را تایید کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی از شب گذشته خبرهایی در برخی رسانه‌ها مبنی بر مبتلا شدن حامد حدادی، ستاره و سنتر تیم ملی بسکتبال ایران به ویروس کرونا منتشر شد که محمدرضا صالحیان، دبیر فدراسیون بسکتبال این خبر را در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد.

او در این مورد به ایسنا، گفت: متاسفانه این خبر صحت دارد و آقای حدادی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

دبیر فدراسیون بسکتبال، در پاسخ به این سوال که از چه زمانی ابتلای او به این بیماری مشخص شد، اظهار کرد: طبق اطلاعاتی که ما داریم، دو روز است که جواب تست آقای حامد حدادی مثبت شده است.

اسطوره بسکتبال ایران در حالی به این ویروس مبتلا شده است که پیش از اعزام به المپیک ۲۰۲۰ توکیو، واکسن کرونا را تزریق کرده بود. او در حال حاضر دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارد.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو