شفقنا ورزشی-هافبک آبی پوشان پایتخت منتظر تماس مدیران استقلال است تا به تهران برگردد.
به گزارش شفقنا ورزشی، با جدایی مددی و آمدن آجرلو به احتمال خیلی زیاد فرشید اسماعیلی قراردادش را تمدید کند.
مددی مخالف تمدید قرارداد اسماعیلی بود و به همین خاطر این بازیکن در دیدار برابر الهلال هم در فهرست باشگاه قرار نگرفت.
اسماعیلی در امارات به سر می برد و حتی خبرهای درباره مذاکره یک باشگاه اماراتی برای جذب او به گوش رسید که این خبر جدی نبود.
این بازیکن باتجربه منتظر تماس مدیران استقلال است و باتوجه به اینکه در فهرست مجیدی جای دارد باید منتظر تمدید قراردادش بود.