فرشید منتظر تماس آبی ها

شفقنا ورزشی-هافبک آبی پوشان پایتخت منتظر تماس مدیران استقلال است تا به تهران برگردد.

به گزارش شفقنا ورزشی، با جدایی مددی و آمدن آجرلو به احتمال خیلی زیاد فرشید اسماعیلی قراردادش را تمدید کند.

مددی مخالف تمدید قرارداد اسماعیلی بود و به همین خاطر این بازیکن در دیدار برابر الهلال هم در فهرست باشگاه قرار نگرفت.

اسماعیلی در امارات به سر می برد و حتی خبرهای درباره مذاکره یک باشگاه اماراتی برای جذب او به گوش رسید که این خبر جدی نبود.

این بازیکن باتجربه منتظر تماس مدیران استقلال است و باتوجه به اینکه در فهرست مجیدی جای دارد باید منتظر تمدید قراردادش بود.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو