شفقنا ورزشی- ستاره بسکتبال کشورمان همچنان برای رفتن به چین با مشکل روبروست.
به گزارش شفقنا ورزشی، حامد حدادی ستاره بسکتبال کشورمان که با تیم سیچوآن چین برای یک فصل دیگر به توافق رسیده بود و باید راهی این کشور میشد با مشکل روبرو شده و باید منتظر بماند.
حدادی سه ماه قبل به کرونا مبتلا شده بود، اما همچنان IGG خون او بالاست و به همین دلیل نمیتواند فعلا راهی چین شود.
ستاره تیمملی در این خصوص به فارس گفت: هر هفته تست میدهم، اما فعلا همچنان بالاست و منتظرم که IGG پایین بیاید.