شفقنا ورزشی- فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ به شایعه اختلاف با سرمربی آلمانی تیمش واکنش نشان داد.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی به نقل از اسکای اسپورت، منچستر یونایتد باوجود جذب فوق ستاره های مثل کریستیانو رونالدو، رافائل واران و سانچو در فصل جاری لیگ جزیره نتایج ناامید کننده ای به دست آورده است.
نتایج ضعیف شیاطین سرخ باعث شد تا سولسشایر از کار برکنار شود و جای خود را به رانگنیک بدهد.
هنوز نتایج یونایتد بهتر نشده است و خبرهای درباره اختلاف ستاره های بزرگ تیم با سرمربی آلمانی به گوش می رسد.
رونالدو در واکنش به رانگنیک گفت: از زمانی که سرمربی جدید آمده است چیزهای زیادی درتیم تغییر کرده است. این طبیعی است که رانگنیک برای انتقال افکار خود به بازیکنان به زمان نیاز دارد. براین باور هستم که او تاکنون نتایج خوبی به دست آورده است.
او ادامه داد: می دانم که ما نتایج خوبی کسب نکرده ایم و فعلا خوب بازی نمی کنیم. تغییر دادن تفکر بازیکنان و آشنا کردن آنها با تفکرات جدید آسان نیست. من اصلا قبول نمی کنم که بازیکنان به کمتر از قرار گرفتن در جمع سه تیم نخست فکر کنند. باید همواره برای پیروزی به میدان رفت و جنگید.
این فوق ستاره پرتغالی در پایان گفت: برای ساخت تفکرات جدید باید بعضی از چیزها را نابود کرد. چرا که نه؟ سال جدید نیاز به زندگی و تفکرات جدید دارد. امیدوارم که تیم به سطحی برسد که هواداران می خواهند. آنها شایسته چنین تیمی هستند. من همواره به دنبال پیروزی و کسب جام هستم. ما می توانیم شرایط را تغییر دهیم و بهترین نتایج را کسب کرد.
منچستر یونایتد با ۳۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد و با تیم صدرنشین ۲۲ امتیاز اختلاف دارد و این نشان می هد که آنها نباید حتی جرات قهرمانی را هم به خود بدهند اما شیاطین سرخ با تیم چهارم تنها شش امتیاز اختلاف دارند این درحالی است که دو بازی کمتر هم دارند.