شفقنا ورزشی – دیدار مس سونگون – گیتی پسند به علت تس کرونای چند عضو باشگاه مس لغو شد.
به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به مثبت شدن مجدد پاسخ تستهای PCR بازیکنان و عوامل تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در تست مجدد مورخ ۲۱ بهمنماه و مطابق نظر ستاد کرونای فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فوتسال مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان که قرار بود ساعت ۱۶ روز یکشنبه، ۲۵ بهمن در سالن پیروزی شهرستان اصفهان برگزار شود، لغو شد.
بر همین اساس جلسهای ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۳ بهمن ماه با حضور مسئولان و هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار و اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.