راشفورد در اندیشه جدایی از شیاطین سرخ

 

شفقنا ورزشی- مهاجم جوان شیاطین سرخ باتوجه به ادامه نیمکت نشینی ها به جدایی از تیم فکر می کند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی و به نقل از اسپورت،مارکوس راشفورد یکی از بازیکنانی است که با آمدن رانگنیک با افت محسوس همراه شده است.

این بازیکن جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست داده است و همین باعث شده تا از نظر روحی در شرایط خوبی قرار نداشته باشد.

سرمربی آلمانی یونایتد اعتراف کرده است که راشفورد از نظر روحی در شرایط خوبی به سر نمی برد.

فابریزیو رومانو از کارشناسان بزرگ فصل نقل و انتقالات در اروپا پیش بینی کرد که راشفورد در تابستان پیش رو شیاطین سرخ را ترک کند و از این تیم جدا شود.

راشفورد تا سال ۲۰۲۳ با منچستر یونایتد قرارداد دارد و در صورتی که به زودی قراردادش را تمدید نکند احتمال جدایی اش در تابستان بسیار زیاد خواهد بود.

بارسلونا مدتها است که به جذب این بازیکن علاقه دارد و به نظر می رسد که ژاوی هم برای جذب این بازیکن چراغ سبز نشان داده است.

راشفورد در داربی شهر منچستر هم کار را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد این درحالی بود که کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی هم غائب بودند و نتوانستند در این بازی حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

پیروزی بسکتبال ایران برابر برزیل
جام جهانی ۲۰۲۶؛ آخرین ایستگاه ۶ اسطوره
آخرین وضعیت از تمرین سرخ پوشان
ویدیو | تمرینات تیم ملی ایران در تیخوانا