شفقنا ورزشی – بازیکن پیشین تیم نفت مسجد سلیمان که در تیم ملی امید ایران نیز حضور داشت، با قراردادی سه ساله، پیراهن پرسپولیس را از آن خود کرد.
به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از باشگاه پرسپولیس، محمدمهدی احمدی که ۲۱ سال دارد و در پست دفاع و وینگر چپ بازی میکند با توجه به نظر کادر فنی، به پرسپولیس پیوست.
او امروز پس از توافق نهایی، قراردادی سه ساله را به امضاء رساند.