شفقنا ورزشی- هافبک جدید فولاد به خاطر آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی از فهرست این تیم برای فصل جدی خط خورد.
به گزارش شفقنا ورزشی، فرشید اسماعیلی بعد از یک فصل حضور در لیگ ستارگان قطر دوباره به فوتبال ایران بازگشت.
اسماعیلی این بار راهی استقلال نشد بلکه با تیم فولاد خوزستان قرارداد امضا کرد.
این بازیکن باتجربه در تمرین فولاد دچار پارگی رباط صلیبی شد و همین باعث شد تا از فهرست تیم خوزستانی برای نیم فصل نخست خط خورد.
او باتوجه به آسیب دیدگی که دارد تا ۶ ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند.