شفقنا ورزشی – سرپرست باشگاه تراکتور با بازدید از ورزشگاه یادگار امام(ره) در جریان آخرین روند بازسازی این ورزشگاه قرار گرفت.
به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، ایوب بهتاج سرپرست باشگاه تراکتور به همراه حبیب ستودهنژاد مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ظهر امروز -شنبه ۱۵ مرداد- ضمن بازدید از ورزشگاه یادگار امام(ره)، خواستار تسریع در بازسازی این مجموعه ورزشی، به منظور میزبانی از بازیهای تراکتور در لیگ برتر شد.
بهتاج در حاشیه این بازدید با تاکید بر اینکه هواداران، قدرت اصلی تراکتور هستند، گفت: آمادهسازی این ورزشگاه و حضور و حمایت حداکثری هواداران، قطعا در روند نتیجهگیری تراکتور در لیگ بیست و دوم تاثیرگذار خواهد بود.
یادآور میشود، بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) توسط ادارهکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حال انجام است و بر اساس اعلام سازمان لیگ، استادیوم شهید سردار سلیمانی میزبان بازیهای خانگی تراکتور در هفتههای ابتدایی لیگ بیست و دوم است.