مصدوم شدن گارد راس تیم ملی بسکتبال

گارد راس تیم ملی بسکتبال در ابتدای مسابقه با نماینده نیوزلند در جام ویلیام جونز مصدوم شد.

به گزارش شفقنا ورزشی، دیدار تیم های بسکتبال ایران و نماینده نیوزلند در جام ویلیام جونز از ساعت ۱۲ آغاز شد که در همان ابتدای مسابقه و دقیقه ۲ سجاد مشایخی از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و از بازی بیرون رفت.

آسیب دیدگی وی نسبتا جدی است و نمی‌تواند به مسابقه ادامه دهد.

دیدار دو تیم در اواسط کوارتر دوم با حساب ۲۷ بر ۲۳ به سود نیوزلند در جریان است.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

تیم ملی ایران | مردی در خط مقدم!
روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد