شکست تیم ملی بسکتبال ایران در مقابل نماینده آمریکا

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز در پنجمین بازی خود در تورنمنت بسکتبال ویلیام جونز مقابل نماینده آمریکا به میدان رفت که این مسابقه با برتری ۸۱ بر ۶۶ آمریکایی‌ها همراه بود.

در این مسابقه بائرمن با ترکیب مهدی کامرانی، جواد داوری، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده و روزبه ارغوان ایران را به میدان فرستاد.

آمریکایی‌ها در سه کوارتر اول، سوم و چهارم با نتایج ۲۲ بر ۱۴، ۲۹ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۹ به برتری رسیدند و در کوارتر دوم نیز ملی پوشان کشورمان ۱۶ بر ۹ پیروز شدند.

به نقل از فارس، در این مسابقه حامد حدادی و سجاد مشایخی در ترکیب ۱۲ نفره جایی نداشتند و از روی سکوها بازی را تماشا کردند.ایران فردا در ششمین بازی خود به مصاف فیلیپین می‌رود.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

تیم ملی ایران | مردی در خط مقدم!
روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد