شهرام محمودی در گفت و گو با شفقناورزشی: امیدوارم مردم انرژی بفرستند

شفقناورزشی: ملی پوش والیبال ایران در آستانه اعزام به مسابقات جام جهانی ژاپن گفت: قرار گرفتن در ۴ – ۵ تیم برتر جام جهانی خیلی سخت است و امیدوارم که مردم برای ما انرژی بفرستند تا بتوانیم آن ها را خوشحال کنیم.

شهرام محمودی در آستانه مسابقات جام جهانی در گفت و با شفقنا ورزشی، اظهار کرد: کار ما خیلی سخت است. متاسفانه برای مردم جا انداختند که این مسابقات انتخابی المپیک است. اما فراموش نکنیم که این رقابت ها جام جهانی است. اگر خودمان را به ۴ -۵ تیم بالای جدول برسانیم، کار سختی کرده ایم. امیدوار هستم که مردم برای ما انرژی بفرستند و حمایت کنند تا بتوانیم آن ها را خوشحال کنیم.

وی افزود: خداراشکر خودم هم الان خوب هستم. شاید هفته های قبل از نظر بدنی خوب نبودم اما الان به ۸۰ درصد آمادگی رسیدم. در جام واگنر شرایط ما خوب نبود و نمی توانستیم خوب بازی کنیم و حریفان ما را اذیت کردند. اما حالا از نظر روانی ریکاوری شدیم و با انگیزه بالا به مسابقات می رویم.

ملی پوش والیبال ایران گفت: وضعیت ما نسبت به گذشته خیلی بهتر است و آمادگی خیلی خوبی داشتیم. امیدوار هستم از این پس هم شرایط بهتری داشته باشیم و با تمام توان به مصاف حریفان برویم.

اشتراک گذاری این خبر