تیم منتخب هفته بیست و پنجم/ پرسپولیس بیشترین نماینده را دارد

شفقنا ورزشی – در تیم منتخب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر نام سه بازیکن پرسپولیس به چشم می آید.

به گزارش شفقنا ورزشی ، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و استقلال و پرسپولیس به پیروزی دست پیدا کردند این درحالی بود که سپاهان در تبریز برابر تراکتورسازی سازی شکست خورد.

تیم منتخب هفته بیست و پنجم:

دروازه بان: فره عباسی از ذوب آهن

مدافعان: گولسیانی از پرسپولیس ، حزباوی از فولاد ، امیر شیبانی از پیکان.

هافبک ها: ترابی و صادقی از پرسپولیس ، واکنین از تراکتورسازی ، آذرباد از مس رفسنجان.

مهاجمان: ممی زاده از صنعت نفت ، مهدی قایدی از استقلال و رضا اسدی از تراکتورسازی.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو