شفقنا ورزشی – در تیم منتخب هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر نام سه بازیکن پرسپولیس به چشم می آید.
به گزارش شفقنا ورزشی ، هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد و استقلال و پرسپولیس به پیروزی دست پیدا کردند این درحالی بود که سپاهان در تبریز برابر تراکتورسازی سازی شکست خورد.
تیم منتخب هفته بیست و پنجم:
دروازه بان: فره عباسی از ذوب آهن
مدافعان: گولسیانی از پرسپولیس ، حزباوی از فولاد ، امیر شیبانی از پیکان.
هافبک ها: ترابی و صادقی از پرسپولیس ، واکنین از تراکتورسازی ، آذرباد از مس رفسنجان.
مهاجمان: ممی زاده از صنعت نفت ، مهدی قایدی از استقلال و رضا اسدی از تراکتورسازی.