سنتر تیم ملی بسکتبال کشورمان در جام ویلیام جونز به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات شناخته شد.
به گزارش شفقنا ورزشی، مسابقات بسکتبال جام ویلیام جونز در حالی به پایان رسید و مرحله رده بندی سه تیم نخست مشخص شد.
تیم ملی کشورمان روز گذشته عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود و امروز تیم های فیلیپین و تایوان الف در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در پایان این رقابتهای به گزارش فارس، حامد حدادی سنتر تیم ملی کشورمان علاوه حضور در تیم برتر جام به عنوان ارزشمندترین بازیکن جام شناخته شد.
مهدی کامرانی نیز در تیم برتر رقابتها جای گرفت و بهترین گارد راس لقب گرفت.
