شفقنا ورزشی – محمد عباس زاده با منتشر کردن پستی رسما از تراکتور سازی خداحافظی کرد.
به گزارش شفقنا ورزشی ، محمد عباس زاده در تراکتور سازی همواره عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می داد.
با آمدن خمس این بازیکن گلزن و محبوب بسیار نیمکت نشین شد و معلوم شد که این سرمربی اسپانیایی اعتقادی به گلزن تیم ندارد.
عباس زاده با منتشر کردن پستی رسما از تراکتور سازی خداحافظی کرد بدون آنکه مقصد بعدی خود را مشخص کند.
