شفقنا ورزشی- فرشید اسماعیلی بعد از روزهای تلخی که با فولاد پشت سرگذاشت به نساجی پیوست.
به گزارش شفقنا ورزشی، فرشید اسماعیلی به خاطر مصدومیت طولانی مدتی که داشت روزهای تلخی را در فولاد پشت سرگذاشت.
اسماعیلی با جدایی از فولاد راهی قائم شهر شد تا رسما با نساجی قرارداد امضا کند و شاگرد سید مهدی رحمتی شود.
باشگاه نساجی دقایقی قبل از این خرید جدید خود رونمایی کرد و قرار است که این بازیکن جایگزین ایوب کلانتری در تیم شود که راهی هوادار شد.