شکایت فرشید اسماعیلی از فولاد

شفقنا ورزشی – فرشید اسماعیلی، هافبک تیم فوتبال نساجی بابت دریافت نکردن طلب فصل گذشته‌اش، از باشگاه فولاد خوزستان شکایت کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی، اسماعیلی ۴۵ درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته‌اش را از فولادی‌ها طلب دارد و پس از اینکه چندین‌بار پیگیر این موضوع شده و پاسخی از سوی اهوازی‌ها نگرفته، اقدام به شکایت از فولاد کرده است.

 

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

جام جهانی ۲۰۲۶؛ آخرین ایستگاه ۶ اسطوره
آخرین وضعیت از تمرین سرخ پوشان
ویدیو | تمرینات تیم ملی ایران در تیخوانا
دیدار تدارکاتی ایران – گرنادا لغو شد