عزت اللهی: هیچ حریفی در جام ملت ها از قبل بازنده نیست.

شفقنا ورزشی_ هافبک تیم ملی تصریح کرد: از الان باید تمام تمرکز‌ ما روی بازی بعدی باشد و هیچ حریفی در این تورنمنت از قبل بازنده نیست.

به گزارش شفقنا ورزشی، سعید عزت‌اللهی پس از برتری ۲ بر یک ایران مقابل امارات و صعود مقتدرانه از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت؛ خدا را شکر کرده و به همه بچه‌ها و اعضای کادرفنی خسته نباشید می‌گویم. واقعا امروز همه همقسم بودند که با همه وجود تلاش کنند. از همه هم وطنان عزیز هم تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و انرژی مضاعفی به ما دادند. توانستیم با بیشترین امتیاز از این مرحله صعود کنیم و از الان هم باید تمرکزمان روی مرحله حذفی باشد تا بتوانیم مرحله بعدی هم با تمام وجود بازی کنیم.

وی درخصوص اینکه سایر تیم‌های مدعی هنوز کیفیت خوبی نشان نداده‌اند، گفت: قبل از شروع جام ملت‌ها هم گفتم هیچ وقت نمی‌توان قبل از تورنمنت پیش‌بینی کرد کدام تیم قهرمان می‌شود و به مراحل بالا می‌رسد. شرایط تورنمت متفاوت است و همانگونه که دیدید خیلی از شگفتی‌ها در این جام به وجود آمد.

هافبک تیم ملی تصریح کرد: از الان باید تمام تمرکز‌ ما روی بازی بعدی باشد و هیچ حریفی در این تورنمنت از قبل بازنده نیست. این موضوع تا الان به همه ثابت شده و امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی تا پایان جام ملت‌ها بیفتد تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

 

 

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو