شفقنا ورزشی – استقلالیها در نظر دارند دو آبی پوش سابق را دوباره به خدمت بگیرند.
به گزارش شفقنا ورزشی، صدرنشین لیگ برتر که در شروع فصل و نقل و انتقالات تابستانی نتوانست آن چنان تیم خود را تقویت کند، میخواهد با جذب ستارههای مدنظر نکونام فصل را با قهرمانی پشت سر بگذارد.
باشگاه استقلال که رافائل داسیوا برزیلی را دوباره به خط دفاع خود بازگرداندهاند، در هفته گذشته توانستند جلالالدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان را هم به جمع آبی پوشان پایتخت اضافه کند.
مدیران استقلال همچنین موفق شدند با پرداخت مطالبات دستیاران ریکاردو ساپینتو مشکل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات خود را حل کند تا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید مشکلی پیش روی خود نداشته باشند.
شنیدهها حاکی از آن است که استقلالیها به جذب فرشید اسماعیلی و فرشید باقری هم علاقمند هستند. در همین زمینه گفته می شود حتی باشگاه استقلال برای جذب فرشید اسماعیلی با مدیران نساجی مکاتباتی نیز داشته است تا این بازیکن دوباره آبی پوش شود.