لیگ برتر والیبال| دبل شهدابی‌ها مقابل گنبد

شفقنا ورزشی_ تیم والیبال شهداب یزد با پیروزی سه بر یک مقابل شهرداری گنبد در جایگاه دوم جدول باقی ماند.

به گزارش شفقنا ورزشی، به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه نهم اسفندماه با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، تهران (دو دیدار)، اردکان، یزد، ارومیه و مشهد پیگیری می‌شود.

در یکی از این دیدارها شهداب یزد از شهرداری گنبد میزبانی کرد و با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شد.

شهدابی‌ها موفق شدند ست‌های اول و دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳ پشت سر بگذارند و ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به شهرداری گنبد واگذار کنند تا مسابقه به ست چهارم برسد.

در ست چهارم بازیکنان شهداب با عملکرد قابل توجه در دریافت و حمله و سرویس‌های منظم موفق شدند این ست را با امتیاز ۲۵ بر ۱۱ به پایان برسانند و با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شوند.

حالا شهدابی‌ها با ۱۶ برد و ۴۸ امتیاز حضور خود جایگاه دوم جدول را تثبیت کردند و شهرداری گنبد با ۷ برد و ۲۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول باقی ماند.

دور رفت این دیدار نیز با نتیجه سه بر یک به نفع شاگردان تندروان رقم خورد تا شهداب مقابل نماینده گنبد دبل پیروزی ثبت کند.

علیرضا گیلانی به عنوان نماینده سازمان لیگ و شهباز صدری به عنوان ناظر فنی و داوری در این دیدار حاضر بودند.

مهدی نویدی‌نو و مرتضی حسن علائی به عنوان داوران اول و دوم در سالن اختصاصی شهداب این مسابقه را سوت زدند.

این مسابقه نیز یک هزار تماشاگر داشت و به مدت ۱۰۹ دقیقه طول کشید. در ست سوم ادریس دانشفر بازیکن شهرداری گنبد از داور اول کارت زرد دریافت کرد.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

ویدیو | معرفی تک به تک تیم های جام جهانی۲۰۲۶
تیم ملی ایران | مردی در خط مقدم!
روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!