سرمربی دورتموند: شاگردانم هنوز باور نکردند چه کار بزرگی انجام داده‌اند

شفقنا ورزشی_ سرمربی دورتموند می‌گوید برای این سکانس‌های شادی در پارک دو پرنس حسابی تلاش و زحمت کشیدیم.

به گزارش شفقنا ورزشی، دورتموند با شکست پاری سن ژرمن در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

شاگردان ادین ترزیچ دست به کار بزرگی زدند و با پیروزی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن توانستند به دیدار فینال چمپیونزلیگ که در ومبلی برگزار می‌شود صعود کنند. ادین ترزیج که پس از پیروزی مقابل پی‌اس‌جی سر از پا نمی‌شناخت در مورد کار بزرگ شاگردانش صحبت کرد.

می‌دانستیم که در چنین بازی‌هایی اغلب قفل دروازه با ضربات ایستگاهی گشوده می‌شود و با چنین ضرباتی نتیجه درنهایت تعیین می‌شود و متس کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. اما به متس می‌گویم که باید حداقل یک بار دیگر این کار را انجام دهی.

با هر بازی، ما رشد کردیم و در نهایت میلان را شکست دادیم. میلان سال گذشته به نیمه‌نهایی رسیده بود و گفتیم وقتی تیمی مثل میلان که نقل و انتقالات خوبی هم در آن فصل نداشته به این مرحله رسیده چرا ما این کار را انجام ندهیم. همیشه تیمی وجود دارد که دوباره به مرحله یک‌چهارم یا نیمه‌نهایی می‌رسد، تیمی که شاید لزوماً کسی به آن باور نداشته باشد و ما می‌خواستیم امسال آن تیم باشیم. باورنکردنی است.

اینها تصاویر و سکانس‌هایی هستند که برای آنها تلاش می‌کنیم. دوست داشتیم سال گذشته در ورزشگاه خودمان چنین تصویری را خلق کنیم. متاسفانه، بعد از بازی [مقابل ماینتس]، کمی اوضاع متفاوت به نظر می‌رسید و هواداران ما در کنارمان بودند و امروز توانستیم با صعود دوباره به فینال لیگ قهرمانان در لندن، آن لحظات تلخ فصل قبل را جبران کنیم. این فقط قدردانی، آسودگی خاطر و شادی محض است که برای ما بسیار غرورآفرین است.

ما برای اولین بار قبل از بازی رفت مقابل آیندهوون در مورد آن صحبت کردیم. وقتی در مورد کوتاهی مسیر رسیدن به لندن صحبت می‌کردیم، چهره‌های پسرها هنوز کمی گیج به نظر می‌رسید. از شادی آنها می‌توانید کاملا به این موضوع پی ببرید که هنوز هم باورشان نشده است. فکر می‌کنم هنوز کمی زمان لازم است تا آنها به بزرگی کاری که انجام دادند، پی ببرند. اما ما بسیار خوشحالیم.

اشتراک گذاری این خبر