رئیس دورتموند: بین دو نیمه کمی مشکوک شدم!

شفقنا ورزشی _ هانس یوآخیم واتسکه بعد از شکست تیمش برابر رئال در فینال لیگ قهرمانان گفت که باید در نیمه اول دو گل می زدند و تاوان سختی دادند.

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از ورزش سه ، دورتموند علی‌رغم ۶۰ دقیقه خوبی که برابر رئال داشت، در نهایت فینال را ۲-۰ واگذار کرد و بعد از یازده سال بار دیگر در ومبلی یک فینال بزرگ را باخت.

دورتموند به خصوص در نیمه اول تیم برتر میدان بود و رئال با خوش شانسی شکست نخورده به رختکن رفت.

2029541

واتسکه در پایان بازی از همین قضیه ناراحت بود و گفت: «از این شکست کاملا ناامید هستم. بین دو نیمه کمی مشکوک بودم و با خودم می گفتم احتمالا برنده نخواهیم شد زیرا با آن همه موقعیت، بازی بدون گل تمام شد. در هر صورت نمی توان تیم را سرزنش کرد. عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما وقتی بر رئال مسلطید و گل نمی زنید، در نهایت برنده نخواهید شد. همانطور که تقریباً همیشه برای رئال مادرید اتفاق می افتد. این شکست واقعا ناامید کننده است.»

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

واکنش جالب «سون» به مقایسه شدنش با رونالدو
هلند با ۱۱ ستاره سورینامی در جام جهانی!
آلوارز هیچ واکنشی به شایعات نشان نداده است
ترکیب احتمالی مکزیک و آفریقای جنوبی
من و وینیسیوس برزیل را قهرمان می‌کنیم
فرصت طلایی برای ایران در رنکینگ جهانی