مدافع پرسپولیس در آستانه پیوستن به چادرملو

شفقنا ورزشی_ مدافع تیم پرسپولیس با جدایی از این باشگاه به تیم تازه لیگ برتری شده خواهد پیوست.

به گزارش شفقنا ورزشی، بعد از مدتی مذاکره در نهایت محمد مهدی احمدی مدافع سال‌های اخیر پرسپولیس از این تیم جدا شد.احمدی که در سال‌های اخیر در پرسپولیس حضور داشت فرصت زیادی برای بازی کردن پیدا نکرد و در نهایت با تصمیم گاریدو از این باشگاه جدا شد.این در حالیست که این بازیکن مذاکرات مثبتی با باشگاه چادرملو اردکان داشت و به نظر می‌رسد به زودی پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

به نظر می‌رسد احمدی با قرارداد قطعی و به مدت ۲ سال به تیم فوتبال چادرملو اردکان خواهد پیوست تا جدیدترین بازیکن این تیم لقب بگیرد.

 

اشتراک گذاری این خبر