مغلوب شدن آویسپا فوکوئوکا در حضور شهاب زاهدی

شفقنا ورزشی _ تیم فوتبال آویسپا فوکوئوکا در حضور شهاب زاهدی برابر ویسل کوبه مغلوب شد.

به گزارش شفقنا ورشی به نقل از خبر ورزشی در یکی از دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ژاپن (جی لیگ) امروز یکشنبه ۱۱ شهریور تیم فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» میزبان «ویسل کوبه» بود که این دیدار با برتری ۲ بر صفر به سود ویسل کوبه به پایان رسید.

گل های این دیدار را «یویا اوزاکا» در دقایق ۱+۴۵ و ۸۲ به ثمر رساند.

شهاب زاهدی لژیونر ایرانی آویسپا در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه ۶۲ از بازی خارج شد.

در جدول رده بندی جی لیگ، ویسل کوبه با این پیروزی ۵۲ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد و آویسپا هم با ۳۸ امتیاز نهم شد.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو