سرمربی امارات: می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم

شفقنا ورزشی_ سرمربی تیم ملی فوتبال امارات براین باور است که تیمش می‌توانست برابر ایران نتیجه بهتری را کسب کند.

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم ملی فوتبال امارات در دومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ایران پذیرایی کرد و در نهایت شکست خورد.

دیدار دیشب تیم‌های ملی امارات و ایران با گل مهدی قائدی با نتیجه ۰-۱ به سود ایران به پایان رسید. پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی امارات معتقد است که تیمش می توانست نتیجه بهتری را کسب کند.

سرمربی امارات در نشست خبری بعد از بازی گفت: گل بدی دریافت کردیم. اگر در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه ما باز نمی شد می توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم.

او ادامه داد: نمی گویم که ایران شایسته پیروزی نبود، اما ما هم می توانستیم بهتر ظاهر شویم و نتیجه ای غیر از شکست را رقم زنیم. ما در این بازی شکست خوردیم با این حال نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم.

سرمربی پرتغالی امارات در ادامه صحبت های خود گفت: بازی سختی بود و روی یک اشتباه دروازه ما باز شد. امیدوارم که در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

واکنش جالب «سون» به مقایسه شدنش با رونالدو
هلند با ۱۱ ستاره سورینامی در جام جهانی!
آلوارز هیچ واکنشی به شایعات نشان نداده است
ترکیب احتمالی مکزیک و آفریقای جنوبی
من و وینیسیوس برزیل را قهرمان می‌کنیم
فرصت طلایی برای ایران در رنکینگ جهانی