وزیر وزرش در گفت وگو با شفقنا: در حال رایزنی برای میزبانی مسابقات در داخل هستیم/ تا آخر پاییز، ورزشگاه آزادی به مدار بهره برداری می رسد

شفقنا- وزیر وزرش و جوانان تأکید کرد: ورزشگاه‌های ایران برای میزبانی مسابقات بین‌المللی در سطح مناسبی قرار دارند و به زودی و تا آخر پاییز، ورزشگاه آزادی به مدار بهره برداری خواهد رسید.

احمد دنیامالی در پاسخ به پرسش شفقنا درباره اینکه «با توجه به محدودیت‌های اخیر در میزبانی تیم‌های ایرانی از رقابت‌های بین‌المللی، چه اقداماتی برای رفع این محدودیت‌ها و بازگشت میزبانی به ایران در حال انجام است؟» گفت: با توجه به شرایط کشور و فضاسازی هایی که دشمنان علیه ایران به وجود آوردند، فدراسیون های آسیایی و جهانی یک مقداری شرایط را برای برگزاری مسابقات داخلی مخصوصاً در سطح باشگاه ها و سطوح ملی محدود کرده اند که با رایزنی های مختلف به دنبال آن هستیم که این فضاسازی ها از بین برود و پس از اینکه شرایط عادی شد، مسابقات در داخل برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت ورزشگاه‌های ایران برای میزبانی مسابقات بین‌المللی در سطح مناسبی قرار دارد، گفت: ورزشگاه های ما برای برگزاری مسابقات مشکلی ندارند و به زودی و تا آخر پاییز، ورزشگاه آزادی به مدار بهره برداری می رسد.

وی درخصوص برنامه های وزارتخانه برای حل مشکلات جوانان و جوانی جمعیت بیان کرد: حوزه جوانان، حوزه ای است که ما مسئولیت داریم ولی ساز و کارهای آن در اختیار دستگاه های دیگر است البته این امر مانع نمی شود که ما به حوزه جوانان توجه جدی نداشته باشیم، بیشترین مشکلی که اکنون در حوزه جوانان داریم، بحث اشتغال آنهاست و طبیعتاً موضوعاتی مثل ازدواج و مسکن از جمله مشکلات بعدی است که جوانان گرفتار آن هستند؛ در این حوزه هم تلاش داریم که شرایط را از گذشته بهتر کنیم.

دنیامالی گفت: در حال حاضر وام های مناسبی برای جوانان و جوانی جمعیت در نظر گرفته شده و همچنین براساس مصوبات مجلس یازدهم مشوق هایی برای حمایت از تشکیل خانواده و فرزندآوری جوانان در نظر گرفته شده که در حال حاضر این مصوبات نیز اجرایی می شود.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو