۲ جلسه محرومیت و ۲۰۰ میلیون جریمه برای فرشید اسماعیلی

شفقنا-فرشید اسماعیلی پس از آنکه باعث مصدومیت بازیکن هم‌تیمی خود شد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن جریمه نقدی، دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش  شفقنا ورزشی، در جریان دیدار مس رفسنجان و هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال پس از آنکه مسعود شجاعی سرمربی این تیم تصمیم به تعویض فرشید اسماعیلی مهاجم خود گرفت.

این بازیکن پس از تعویض به شدت اعتراض کرد و با لگد ضربه‌ای به یکی از اشیای کنار زمین زد که به صورت بازیکن مس، عیسی مرادی برخورد کرد و باعث مصدومیت او شد. پس از این اتفاق مسعود شجاعی سرمربی مس این بازیکن را در اختیار باشگاه گذاشت تا به کمیته انضباطی برود. کمیته انضباطی در خصوص همین موضوع رای خود را صادر کرد و فرشید اسماعیلی را مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان جریمه کرد و دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو