شفقنا- کریستیانو رونالدو تاکید کرد که با خداحافظی از فوتبال سراغ مربیگری نمیرود.
به گزارش شفقنا ورزشی ، کریستیانو رونالدو در مراسم گلوب ساکر برنده دو جایزه شد.
او عنوان بهترین بازیکن خاورمیانه و بهترین گلزن قرن را به دست آورد.
این فوق ستاره پرتغالی به احتمال حضور در دنیای مربیگری بعد از خداحافظی از فوتبال واکنش نشان داد.
رونالدو گفت: با خداحافظی از فوتبال هیچ وقت سمت سرمربیگری نمیروم و شاید یک روزی صاحب یک باشگاه بزرگ شدم.
رونالدو در واکنش به انتخاب وینیسیوس به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۲۴ از نگاه گلوب ساکر گفت: بله من هم وینیسیوس را شایسته این جایزه می دانم. به نظرم وینیسیوس بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۴ بود.