دستور وزیر ورزش برای برگزاری لیگ در ساعات روز

شفقنا -وزیر ورزش از فدراسیون‌ها خواست به منظور کاهش مصرف انرژی، مسابقات لیگ را حتی‌المقدور در ساعات روز برگزار کنند.

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از وزارت ورزش، در پی دستور اکید رییس‌جمهور برای کاهش مصرف انرژی در سراسر کشور به منظور خدمت‌رسانی بهتر به مردم، وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون‌ها دستور داد برای صرفه‌جویی و مشارکت بیشتر جامعه ورزش در این حرکت ملی، مسابقات لیگ خود را تا جای ممکن در ساعات روز برگزار کنند.

این دستور از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به فدراسیون‌ها ابلاغ شده است.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

پیروزی بسکتبال ایران برابر برزیل
جام جهانی ۲۰۲۶؛ آخرین ایستگاه ۶ اسطوره
آخرین وضعیت از تمرین سرخ پوشان
ویدیو | تمرینات تیم ملی ایران در تیخوانا