دردسر جدید برای استقلال؛ پای ۲۰۰ میلیارد وسط است!

شفقنا ورزشی- سرمربی سابق استقلال برای دریافت مطالباتش از این باشگاه شکایت کرده است.

به گزارش شفقنا ورزشی، پیتسو موسیمانه که در اوسط فصل جانشین جواد نکونام بر روی نیمکت استقلال شد، به دلیل دریافت نکردن دستمزد خود قراردادش را با آبی‌پوشان به طور یکطرفه فسخ کرد.

حالا شنیده می‌شود این سرمربی برای دریافت کامل مطالبات خود شکایتی از استقلال در فیفا ثبت کرده است، مطالباتی که گفته می‌شود با بالا رفتن قیمت دلار ۲۰۰ میلیارد تومان شده است!

باید دید واکنش مدیران استقلال به این شکایت چه خواهد بود؟

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو