لیگ NBA| شکست نیکس در خانه

شفقنا ورزشی _ تیم‌های بسکتبال اوکلاهماسیتی تاندر و بوستون سلتیکس در بازی‌های بامداد امروز لیگ NBA مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

به گزارش شفقنا ورزشی و به نقل از تسنیم، تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز در بازی بامداد امروز (چهارشنبه) خود با ۲۸ امتیاز داریوس گارلند بر شیکاگو بولز غلبه کرد تا به‌عنوان صدرنشین کنفرانس شرق در پلی‌آف لیگ NBA حضور داشته باشد.

دیدار جذاب دیگری در سالن MSG شهر نیویورک برگزار شد که در آن تیم میزبان با اختلاف دو امتیاز در وقت اضافه نخست از بوستون سلتیکس، مدافع عنوان قهرمانی شکست خورد. جیسون تیتوم ۳۲ و کریستاپس پورزینگیس ۳۴ امتیاز برای بوستون کسب کردند. جو مازولا، سرمربی بوستون تنها از سه بازیکن تعویضی در این بازی استفاده کرد. کارل آنتونی تاونز نیز ۳۴ امتیاز و ۱۴ ریباند برای نیکس داشت.

تیم اوکلاهماسیتی تاندر با ۴۲ امتیاز شای الکزاندر گارد کانادایی خود از سد لس‌آنجلس لیکرز گذشت. لبران جیمز ۲۸ امتیاز برای لیکرز به دست آورد.

 

نتایج بازی‌های بامداد امروز NBA به شرح زیر است:

ممفیس ۱۲۴ – شارلوت ۱۰۰
آتلانتا ۱۱۲ – اورلاندو ۱۱۹
واشینگتن ۹۸ – ایندیانا ۱۰۴
شیکاگو ۱۱۳ – کلیولند ۱۳۵
بوستون ۱۱۹ – نیویورک ۱۱۷ (وقت اضافه نخست)
نیواورلینز ۱۱۴ – بروکلین ۱۱۹
لیکرز ۱۲۰ – اوکلاهماسیتی ۱۳۶
مینه سوتا ۱۰۳ – میلواکی ۱۱۰
گلدن استیت ۱۳۳ – فینیکس ۹۵
سان آنتونیو ۱۱۷ – کلیپرز ۱۲۲

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو