پرسپولیس پروژه بازگرداندن دو سرخپوش سابق را کلید زد!

شفقنا ورزشی- پرسپولیس که برای تقویت تیم خود تحرکاتی را قبل از پایان فصل انجام داده سعی دارد دو بازیکن سابق خود را به جمع سرخپوشان بازگرداند.

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم پرسپولیس که نتوانست در تابستان سال گذشته مهره‌های کلیدی خود را حفظ کند، فصل کابوس‌ واری را تجربه کرد و حتی موفق به کسب سهمیه لیگ‌های آسیایی نشد.

مدیران پرسپولیس با درس گرفتن از اشتباهات خود در این فصل پروسه نقل و انتقالات تابستانی را پیش از پایان لیگ آغاز کرده‌اند و شب گذشته از تیوی بیفوما به عنوان اولین خرید خود رونمایی کردند.

مدیران پرسپولیس همچنین با چند بازیکن داخلی دیگر به توافق رسیده‌اند و به مرور در هفته آینده آنها را رسما به هواداران معرفی خواهند کرد.

اما شنیده می‌شود رضا درویش به دنبال آن است تا احمد نوراللهی و شهریار مغانلو را هم دوباره به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه کند.

مدیران پرسپولیس مذاکرات اولیه را با این دو بازیکن انجام داده‌اند و پالس‌های مثبتی هم دریافت‌ کرده‌اند. احمد نوراللهی که قراردادش با الوحده به اتمام رسیده مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد اما شهریار مغانلو تحت قرارداد اتحاد کلبا است و مدیران پرسپولیس برای جذب وی باید موافقت باشگاه اماراتی را جلب کنند.

 

 

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو