کنایه تند سرمربی ازبکستان به ایران

شفقنا ورزشی – سرمربی ازبکستان نسبت به اعتراضات تیم ملی به داوری کافا واکنش نشان داد.

به گزارش شفقنا ورزشی، تیمور کاپادزه، سرمربی تیم ملی ازبکستان، پس از قهرمانی تیمش در فینال تورنمنت کافا مقابل ایران، در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و واکنشی تند و کنایه‌آمیز به اعتراض ایرانی‌ها به داوری نشان داد.

مهم‌ترین بخش صحبت‌های کاپادزه در واکنش به انتقادها از قضاوت داور قرقیزستانی بود. او در این باره گفت: ایران چه زمانی از داوری راضی بوده است؟ این موضوع همیشه برای آن‌ها تکرار می‌شود.

او در ادامه افزود: به هر حال، تصمیم‌ها با وی‌ای‌آر (VAR) بررسی و اعلام شد. خود من در جریان همه صحنه‌ها نبودم، اما باید بگویم در فوتبال ایران هم چنین اتفاقاتی زیاد رخ می‌دهد. مهم این بود که توانستیم پیروز شویم.

سرمربی ازبکستان بازی را دشوار توصیف کرد و به تغییرات تاکتیکی تیمش اشاره کرد:  باید هم روی زمین و هم در هوا بازی می‌کردیم. در ابتدای نیمه دوم اشتباهات زیادی داشتیم و ایران هم خوب از آن‌ها استفاده کرد. به نظرم باید عقب‌تر بازی می‌کردیم و بعد از آن تغییراتی دادیم.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

واکنش جالب «سون» به مقایسه شدنش با رونالدو
هلند با ۱۱ ستاره سورینامی در جام جهانی!
آلوارز هیچ واکنشی به شایعات نشان نداده است
ترکیب احتمالی مکزیک و آفریقای جنوبی
من و وینیسیوس برزیل را قهرمان می‌کنیم
فرصت طلایی برای ایران در رنکینگ جهانی