صعود تنیس روی میز ایران به جمع ۸ تیم برتر آسیا

شفقنا ورزشی_ تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با کسب ۳ برد به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کرد.
به گزارش شفقنا ورزشی، رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا امروز در هند پیگیری شد و تیم ملی مردان کشورمان مقابل سنگاپور به میدان رفت.
تیم کشورمان که با دو پیروزی در مرحله گروهی مقابل مغولستان و مالدیو به مرحله دوم صعود کرده بود، در این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت تا به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات صعود کند.
نوشاد عالمیان دو برد و امیرحسین هدایی یک پیروزی کسب کرد و تنها شکست ایران توسط بنیامین فرجی رقم خورد.
اشتراک گذاری این خبر