ملی پوش تنیس روی میز : می‌توانست رنگ مدال‌های‌مان بهتر شود

شفقنا ورزشی _ ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان اعتقاد دارد که می‌توانست رنگ دو مدال آنها در بازی‌های کشورهای اسلامی بهتر باشد.
به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از تسنیم از ریاض، امیرحسین هدایی ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان درباره عملکرد خود در رقابت‌های ریاض گفت: خدا را شکر در بخش تیمی موفق به کسب مدال نقره شدیم و در بخش دوبل نیز برنز گرفتیم. البته می‌توانست رنگ مدال‌های‌مان بهتر باشد، اما در دیدار برابر تیم ترکیه بدشانسی آوردیم.

وی در پایان تصریح کرد: در بازی‌های دوره قبل در قونیه، در بخش انفرادی مدال طلا گرفتم، اما این بار حاصل کار ما دو مدال نقره و برنز بود. در بخش انفرادی، در حالی که مقابل بازیکن فرانسوی‌الاصل تیم الجزایر که بارها در کمپ‌های تمرینی مشترک با او تمرین کرده بودیم سه بر صفر پیش بودم و تنها یک امتیاز لازم داشتم، نتیجه را واگذار کردم. این اتفاقات بخشی از ورزش است.

اشتراک گذاری این خبر

آخرین اخبار

روزنامه های ورزشی | بدترین میزبان تاریخ
پرسپولیس به دنبال مدافع راست!
ستاره استقلال جام جهانی را از دست داد
گل زیبای کریس رونالدو در لیگ عربستان + ویدئو